پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مسنجری در محیط شبکه BigAnt Office Messenger v2.80
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 643
نویسنده : Alireza





همیشه یکی از مشکلاتی که در شبکه های رایانه ای معمولا گریبان گیر کاربران است عدم ارتباط برقرار کردن در محیط مختلف می باشد. برای مثال کاربرانی که در محیط شبکه (نه در محیط اینترنت) با هم در ارتباط هستند معمولا نمی توانند با استفاده از خود ویندوز با هم ارتباط سمعی و بصری برقرار کنند ؛ البته یک مسنجر ساده در خود ویندوز تعبیه شده اما مشکل اصلی که دارد ساده بودن بیش از اندازه آن است که امکانات بسیار ساده ای در حد یک ارسال و دریافت پیام در اختیار کاربران قرار می دهد. اما مسنجری به نام BigAnt Office Messenger که برای محیط های شبکه طراحی شده می تواند بسیاری از مشکلات را به سادگی حل کند. ابزاری ساده که با امنیتی کامل و سازگاری با انواع شبکه ها به کاربران این اجازه را می دهد در محیط شبکه چت های صوتی و تصویری و البته متنی انجام دهند بدون این که نیاز باشد که اینترنتی در اختیار داشته باشند.
ابزاری ساده و کم حجم که همچنین به مدیران شبکه کمک می کند با نصب نرم افزار برروی سیستم سرور آن را برای تمامی کلاینت ها به اصطلاح کانفیگ کنند ؛ یعنی مدیران در شبکه بتوانند یوزرها را در قبال چت کردن مدیریت کنند و متن ها ارسالی آن ها را مشاهده نمایند. این ابزار امکانات مختلف دیگری هم دارد ؛ ارسال و دریافت فایل ، چت صوتی و تصویری با سرعت بسیار مناسب با توجه به نوع شبکه ، ریموت دسکتاپ از طریق نرم افزار ، لایسنس رایگان تا 10 سیستم در یک محیط شبکه و البته واسط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسند از دیگر قابلیت هایی هستند که در BigAnt Office Messenger دیده می شوند.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , چت ومسنجر , ,



مسنجر قدرتمند ooVoo 3.5.3.22
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 680
نویسنده : Alireza

ooVoo 3.5.3.22 کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند.

ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد ؛ امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است ؛ در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با ۶ کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo 3.5.3.22 :
- ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
- ارتباط همزمان با ۶ کاربر
- نمایش Full Screen در چت تصویری
- امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری
- قابلیت به اشتراک گذاری فایل
- امکان برقراری ارتباط از طریق
- امکان Import کردن ID از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و …
- رایگان بودن استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

 


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , چت ومسنجر , ,



بازدید : 613
نویسنده : Alireza

 

 
skype

کیفیت صدا فقط اسکایپ !!
برنامه Skype 5.11.0.102 Beta نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.

با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

ویژگی‌های این برنامه:
- محیط بسیار جذاب و زیبا
- امکان تماس نامحدود و رایگان با دیگر کاربران Skype در هر نقطه‌ی دنیا
- کیفیت فوق‌العاده‌ی صدا در ارتباط صوتی و بدون تاخیر در انتقال صدا
- قابلیت برقراری ارتباط تصویری به‌وسیله‌ی وب‌کم با کیفیت و سرعت بالا
- قابلیت چت کردن با بیش از صد نفر در گروه‌های چت
- امکان برقراری کنفرانس با حداکثر چهار نفر
- قابلیت گفتگوی متنی
- امکان ارسال و دریافت فایل
- قابلیت جستجو، افزودن و دسته‌بندی دوستان
- امکان تماس با تلفن معمولی (این ویژگی رایگان نیست)
- سازگاری کامل با تمامی نسخه‌های ویندوز

امکانات جدید اسکایپ و هموطنان خارج از کشور ایران:

در صورتی که مقیم خارج از کشور ایران می باشید و یا به دلیل سفرهای متعدد از ایران دور هستید، خرید یک گوشی ۳SkypePhone که هم اکنون در کشورهای ایتالیا، استرالیا، انگلستان، هنگ کنگ، سوئد، دانمارک، اتریش و جمهوری ایرلند در دسترس می باشد، می تواند شما را به آسانی و رایگان (هزینه اندک) در دسترس دوستان و اقوام ایران بگذارد.

به این ترتیب فرد مقیم خارج از ایران با تهیه یک گوشی موبایل به همراه Skype که استفاده از آن رایگان است را تهیه می نماید. دوستان وی در ایران و دیگر نقاط دنیا که به اینترنت دسترسی دارند، می توانند در هر زمان که موبایل شما روشن و حساب اسکایپ شما آنلاین است با موبایل شما تماس مستقیم بگیرند و اینگونه از هزینه کارت های تلفن و شماره گیری های پر درد سر نجات می یابند.

برای استفاده از این برنامه ابتدا باید در سایت برنامه یک اکانت بسازید که این‌کار پس از نصب و در حین اجرای برنامه صورت می‌گیرد.

 حجم دانلود : 19 مگابایت

:: موضوعات مرتبط: اینترنت , چت ومسنجر , ,



مسنجر حرفه ای GiiTalk 2.2.0.26
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 584
نویسنده : Alireza

 
GiiTalk-2.2.0.26

 GiiTalk  نرم افزار ارتباط اینترنتی می باشد که به شما امکان ارتباط میتنی و صوتی با دوستانتان را میدهد تا بتوانید در اینترنت لحظات خوبی را با آنها داشته باشید.این نرم افزار ابزارهای کاربردی برای یک ارتباط خوب و لذت بخش را ارائه میدهد.این نرم افزار که از تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند قابلیت ایجاد لیست مخاطبان را به شما میدهد.شما می توانید در این نرم افزار صحبت ها و پیام های قبلی را نیز مشاهده کنید و از طریق آرشیو این نرم افزار در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهید.هم اکنون می توانید از سرور فرادانلود دریافت نمایید.


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , چت ومسنجر , ,



بازدید : 564
نویسنده : Alireza
 

TeamSpeak نرم افزاری که به کاربران آن اجازه صحبت کردن ۲ طرفه از طریق اینترنت را می دهد این نرم افزار ۲ نسخه کلاینت و سرور دارد که هر دوی آنها در این بسته گنجانده شده نسخه سرور به عنوان منبعی برای اتصال چندین کلاینت استفاده می شود و قابلیت اتصال هزاران کاربر را دارد. شما در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید. گستره پشتیبانی این نرم افزار از ویندوزها باعث شده است که بسیاری از کاربران بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamSpeak Client:
- دفترچه مخاطبین برای دسترسی سریع تر و بهتر به دوستان و کاربران
- ایجاد یک لیست از وب سرورهای مختلف
- ساخت کانال های زیرشاخه ی گفتگو برای هر اتاق
- نظارت داشتن و کنترل کامل سرور از طریق مرورگر وب
- سازگار با فایروال ها و روترها
- قابلیت پاسخگویی در شرایط سخت و هنگام شلوغی سرور
- دارای قابلیت Whisper برای گفتگو بصورت خصوصی و محرمانه در اتاق های جداگانه
- تنظیم رمز عبور برای دستیابی به سرور و یا اتاق های گفتگو
- امکان تنظیم کلید های میانبر برای دسترسی به اتاق های گفتگو
- پشتیبانی از سخت افزار Microsoft Gamevoice (TM)
- مدسریت سرور در شبکه
- و …



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , چت ومسنجر , ,



Yahoo! Messenger 11.5.0.228
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 622
نویسنده : Alireza
 
Yahoo!-Messenger-11.5.0.228

برنامه Yahoo! Messenger 11.5.0.228 کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- افزایش روند سرعت تبادل پیغام
- افزایش کیفیت ارتباط های ویدیویی
- تغییر یافتن طرح Y Updates
- اضافه شدن آیکن های جدید در پنجره ی چت
- اضافه شدن بخش های جدید به بخش جدید Yahoo! Insider
- دریافت اطلاعات بیشتر درباره چت کردن
- تغییر دادن ساده ی زبان
- امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
- -کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
- وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه ۱۰
- اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسکن خودکار فایلهای انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و …
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوسته های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارسال و انتقال فایل تا ۲ گیگا بایت
- دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
- دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
- قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
- نمایش زیباتر Statue ها
- زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طریق مسنجر و تلفن
- قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- محیط کاربری بسیار جذاب
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا ، دسترسی آسان تر به وبلاگ ۳۶۰ درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!

 حجم دانلود : 18 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , چت ومسنجر , ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد